Историята за създаването на Versace
 

Как се появяват най-известните слънчеви очила Versace

Gianni Versace, или по-позната като Versace, е италианска модна къща, създадена от Джани Версаче през 1978 г. През годините предлага линии със слънчеви очила, облекла и аксесоари и бързо бива забелязана на подиума. Популярна е и до днес и се счита за една от най-динамичните луксозни марки, комбинираща блясък, цветове, изкусни материи и стил. Любима е на знаменитостите и заможните дами и често те избират някой от хитовите модели Versace за червения килим. Разбира се, веднага биват забелязвани. Versace винаги използва някакъв интересен елемент, който да ги откроява от конкуренцията.

 

Митологичната страст на Versace е това, което прави името ѝ толкова легендарно

 

При слънчевите очила компанията е заложила на няколко тематични символа, които са техни специфични емблеми и чрез тях изпъкват на витрините. Това са:
 

  • Легендарната Versace Медуза - Още от изгряването на бранда, Versace използва символи от гръцката митология. Най-известно през годините остава изражението на Медуза в логото на компанията.
  • Бароковата естетика - Силно повлиян от барока, Джани Версаче често използва множество флорални мотиви и ярък пънкарски нюанс, които позволяват на Versace винаги да показва темперамент. Освен това, Джани много обичал изкуството и като малък рисувал. Това дало отражение в дрехите и аксесоарите му и често създавал нови цветове, материали и щампи.
  • Гръцкия ключ – Той остава най-силно разпознаваемата черта на марката и напомня за удивителната антична митология.

Версаче е една от най-почитаните марки в света през цялата си история

Още при появата на първия бутик през 1978г. в Милано, Versace придобива огромна популярност. Това се случва и заради черната рокля от бранда, която Елизъбет Хърли е избрала за филмовата си премиера. Ето и историята на компанията в цифри:

  • 1978 – Първа колекция в Милано;
  • 1989 – Първа колекция на дрехи в Париж. Отбелязва се началото на
    Atelier Versace. През същата година Джани подарява брандa Versus на сестра си – Донатела Версаче;
  • 1991 – Създава се Versace Collection. Това е продуктова гама, предназначена изцяло за мъже и фокусирана върху американския пазар;
  • 1992 – Бива основан още един бранд, а имено - „Versace Jeans Couture“, който впоследствие бива преименуван на “Versace Jeans”;
  • 1993 – Донатела Версаче основава Young Versace;
  • 2000 -  Отваря се 6-звезден курорт на златния бряг в Австралия – Palazzo Versace;
  • 2012 – Отваря се първият онлайн магазин Versace;
  • 2013 – За втори път Versus Versace започва да се предлага в Ню Йорк и има над 80 бутика по света;
  • 2014 – Blackstone придобива 20%;
  • 2015 - Palazzo Versace отваря врати и в Дубай, а малко след това и в Макао;
  • Джани Версаче умира през 1997г. и сестра му – Донатела става вицепрезидент на компанията, а по-големият му брат – Санто става главен изпълнителен директор. Брандът придобива голяма познаваемост, когато Дженифър Лопез носи зелената им рокля на 42-ите награди Grammy.

 

Слънчевите очила, изтънчените облекла и аксесоарите – любими и днес

Versace продължава да илюстрира вдъхновението си от изкуството, блясъка, известните личности и легендите. Изтънченият стил кара все повече потребители да се обръщат към Versace, за да бъдат елегантни, но не и консервативни. Изберете новите си слънчеви очила Versace тук. https://www.sunglasses-shop.bg/sunglasses/versace-sl-nchevi-ochila/